This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Dieses Forum ist kein offizielles Forum von com2us und wir bieten daher auch keinen Support für InGame-Account-Probleme an!!! Offizieller Support: http://m.withhive.com/customer/faq
Wenn ihr Interesse habt euch mit der Foren-Community ingame auszutauschen, so versucht es doch mal im Channel 505 :-)

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Info] June 2nd, v1.6.0 Update Details
#1
Hi, it's Com2uS!

Summoners War has been updated to v1.6.0!

Be sure to check out the update details!

* The actual application of the update will be through an auto update after the maintenance. (Both Android and iOS)

* Please check the maintenance notice for more details.

======================================
v1.6.0 Update Details
======================================

4 New Characters: Charger Shark, Pirate Captain, Mermaid, Sea Emperor
[Bild: 5_402.PNG]
[Bild: 6_894.PNG]
[Bild: %EC%98%81_743.PNG]
[Bild: 8_107.PNG]

Some Monsters will now have Guild Battle related leader skills.
[Bild: us_573.PNG]

The Dimensional Rift is now available. You can unlock the Dimensional Rift by clearing the Chiruka Ruins.

The period for Exclusive Summoning has been reduced from 15 days to 7 days.

Buildings that grant Guild Battle exclusive effects and Legendary Scroll Pieces have been added to the Guild Shop.

Bug Fixes

- The proc rate for the Attack Power reduction effect of Polar Queen's skill "Aura of Dawn" will now properly increase when the skill is leveled up.
- The issue of Inferno(Dark)'s passive "Last Curse" resetting when being revived after death has been resolved and will no longer reset.

The mistranslation of some monster skills have been fixed.
[Bild: %EC%8A%A4%ED%82%AC%ED%85%8D%EC%8A%A4%ED%8A%B8_284.jpg]
[Bild: %EC%8A%A4%ED%82%AC%ED%85%8D%EC%8A%A4%ED%8A%B82_808.jpg]
Time to say GoodBye forever to the game.
Zitieren
Thanks given by: TheVortex , BoDStorm
#2
Sauber danke Smile

Na dann kommen ja die "gut leserlichen" Guten Mons Smile

Also über die viel gutes zu lesen ist. Bin mal gespannt wann ich das erste mal auf so eins treffe bzw ich eins erhalte
Zitieren
Thanks given by:
#3
Sind die Dimensionsrisse Energieverschwender??
Ich bekomme auf Hard gerade mal 26k Mana und etwas über 8k EXP pro Mob... und das für 30 Energie O.O
Also farmen von Riesen und Drachen ist da durchaus lukrativer was das Mana/Energie-Verhältnis angeht oder scheint das nur so??
Zum Leveln scheinen mir die Risse auch nicht wirklich etwas zu bringen, da gibt es doch weitaus bessere Gebiete...

Wenn man natürlich mal schnell seine 80Energie verbraten will, da man danach 3h keine Zeit zum Zocken hat, dann sind die Risse wirklich Top Wink
natürliche 5* Beschwörungen seit dem 06.08.14
Rica - Teshar - Verad - Seara - Sekhmet - Psamathe - Tiana - Anavel - Velajuel - Triton - Vanessa
Zitieren
Thanks given by: [GD]CemsBond
#4
Ich sehe das nach ersten Versuchen auch so. Wenn mal schnell 50k Mana her müssen, weil ne gute Rune im Shop ist aber die Zeit fürs farmen fehlt, ists ok. Sonst aber sehe ich (noch) keinen grossen Vorteil im Riss.
Zitieren
Thanks given by:
#5
Ja, einzigste sinnvolle Verwendung ist für Midgame Spieler die in ein paar Minuten ihre Energie verbraten wollen. Schade, bin echt enttäuscht Sad
Zitieren
Thanks given by:
#6
Wasser Teufelsjäger und Wasser Werwolf haben ja so einen derben Guildbuff bekommen!! incredible Ö_Ö
natürliche 5* Beschwörungen seit dem 06.08.14
Rica - Teshar - Verad - Seara - Sekhmet - Psamathe - Tiana - Anavel - Velajuel - Triton - Vanessa
Zitieren
Thanks given by:
#7
Jep, gibt einige "alte" Mons, die jetzt neu Gildenkrieg Buffs haben. Die können jetzt plötzlich ganz interessant werden.
Zitieren
Thanks given by:
#8
Mit XP Boni und einem Mon das 4 andere zieht ist es ganz OK. Aber an sich nichts wofür man Energie benutzen sollte.
Zitieren
Thanks given by:
#9
cool das es endlich leader skills für gk gibt aber ist doch ein witz... die wasser 3* haben einen buff wie ein 5*
Zitieren
Thanks given by:
#10
Klasse jetzt haben die meinen Licht Hohenelementar einfach entwertet.  Angry  Als ob jetzt Jeder ein hätte und das Spiel dadurch gestört wäre. Jetzt taug der nur noch für die Tonne At
Zitieren
Thanks given by:


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste