05.05.2016, 22:49
Hey Leute!
Ich hatte nun auch einmal richtig viel Glück nach 13 Monaten zocken und habe Akroma bekommen.
Habt ihr Ideen fürs Runen? Ich denke perspektivisch an Zorn + Rache und so hart auf Crit Dmg wie möglich wegen ihrer zweiten Fähigkeit. Und bis es soweit ist Tempo + Klinge/Rache mit Atk/CR/HP. Was denkt ihr darüber?
Hier noch die Fähigkeiten:
Sword of Promise: Attacks with a sword. [Seal of Light] is automatically activated if the enemy dies.
Lv.2 Damage + 10%
Lv.3 Damage + 10%
Lv.4 Damage + 10%
Seal of Light: Attacks an enemy, preventing them from using skills with cooldowns for 2 turns. The damage is proportionate to the enemy's MAX HP. (Reusable in 4 turns)
Lv.2 Damage + 5%
Lv.3 Damage + 10%
Lv.4 Damage + 10%
Lv.5 Cooltime Turn - 1
God's Shield (Passive): Calls upon the power of the divine shield, granting immunity against all harmful effects Additionally, the chance of allies receiving a Critical Hit is reduced by 15%. [Automatic Effect]
Ich hatte nun auch einmal richtig viel Glück nach 13 Monaten zocken und habe Akroma bekommen.
Habt ihr Ideen fürs Runen? Ich denke perspektivisch an Zorn + Rache und so hart auf Crit Dmg wie möglich wegen ihrer zweiten Fähigkeit. Und bis es soweit ist Tempo + Klinge/Rache mit Atk/CR/HP. Was denkt ihr darüber?
Hier noch die Fähigkeiten:
Sword of Promise: Attacks with a sword. [Seal of Light] is automatically activated if the enemy dies.
Lv.2 Damage + 10%
Lv.3 Damage + 10%
Lv.4 Damage + 10%
Seal of Light: Attacks an enemy, preventing them from using skills with cooldowns for 2 turns. The damage is proportionate to the enemy's MAX HP. (Reusable in 4 turns)
Lv.2 Damage + 5%
Lv.3 Damage + 10%
Lv.4 Damage + 10%
Lv.5 Cooltime Turn - 1
God's Shield (Passive): Calls upon the power of the divine shield, granting immunity against all harmful effects Additionally, the chance of allies receiving a Critical Hit is reduced by 15%. [Automatic Effect]
Double-Raki-Power!