This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Dieses Forum ist kein offizielles Forum von com2us und wir bieten daher auch keinen Support für InGame-Account-Probleme an!!! Offizieller Support: http://m.withhive.com/customer/faq
Wenn ihr Interesse habt euch mit der Foren-Community ingame auszutauschen, so versucht es doch mal im Channel 505 :-)

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sensenmann - Hemos - 3*
#8
So da ich mich langsam mal an ToaH mache dachte ich mir der gute könnte recht hilfreich sein. Hatte oft gehört das er gut für toaH sein soll.

Kurz seine Skills da sie noch fehlen


[Bild: 50?cb=20160108094752]
Leader Skill (Awakened): Increases the Attack Power of ally monsters with Water attribute by 30%.

[Bild: 50?cb=20141123000313]
320%
Grim Scythe: Reaps the life of the enemy with a deadly scythe. Acquires additional turn if the enemy dies.
  • Lv.2 Damage +5%
  • Lv.3 Damage +5%
  • Lv.4 Damage +5%
  • Lv.5 Damage +10%
  • Lv.6 Damage +15%
[Bild: 50?cb=20141123000316]
N/A
Plague: Spreads a plague to all enemies that has an 80% chance to inflict 2 Continuous Damage effects that last for 2 turns. (Reusable in 5 turns)
  • Lv.2 Harmful Effect Rate +10%
  • Lv.3 Harmful Effect Rate +10%
  • Lv.4 Cooltime Turn -1
  • Lv.5 Cooltime Turn -1
[Bild: 50?cb=20141123000416]
610%
Frozen Soul: Decreases the enemy's Attack Speed with freezing chills for 3 turns and freezes the enemy for 1 turn. (Reusable in 5 turns)
  • Lv.2 Damage +5%
  • Lv.3 Damage +10%
  • Lv.4 Damage +10%
  • Lv.5 Cooltime Turn -1
  • Lv.6 Cooltime Turn -1
Runen würde ich ihn Gewalt irgendwas. Auf Slot 2 eine Spd rune und schauen das man auf >50% acc und >160 spd.
CritR wenn möglich auf 15% halten wegen den Jultan und co stages. Die Restlichen Stats können eigentlich vernachlässigt werden da im Optimalfall der Gegner eh nicht zum Zug kommt, bzw Provoziert ist.

Hier eine Fragen meiner Seits:
Gibt es noch eine andere Runung die Sinnvoll ist? Ich dachte Evtl an Qual aber der Aoe funktioniert nicht damit. Ich frage da Gewalt Sets aktuell bei mir bissi kanpp sind.
Hab ich sonst irgendwas vergessen?
Bzw gibt es sonst noch etwas zu beachten?

Zitieren
Thanks given by:


Nachrichten in diesem Thema
Sensenmann - Hemos - 3* - von Nico53 - 10.02.2015, 11:07
RE: Sensenmann Hemos 3* - von denny2107 - 10.02.2015, 11:33
RE: Sensenmann Hemos 3* - von ToBakai - 10.02.2015, 11:33
RE: Sensenmann Hemos 3* - von -Armenius- - 30.03.2015, 05:30
RE: Sensenmann Hemos 3* - von Nico53 - 10.02.2015, 12:07
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Cajix - 08.05.2015, 22:43
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von BoDStorm - 09.05.2015, 16:30
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Fuzzy - 19.08.2016, 10:23
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Debakulon - 19.08.2016, 10:39
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Michi - 19.08.2016, 10:49
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Debakulon - 19.08.2016, 11:23
RE: Sensenmann - Hemos - 3* - von Fuzzy - 19.08.2016, 13:23

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste