Hallöchen zusammen ..
Endlich hab ich, nach mehr als zwei Jahren, Blitze aus der L&D gehabt. Trinity, darf ich jetzt mein Eigen nennen :-)
Type: HP
Obtainable from: Scroll of Light & Darkness, Temple of Wishes
Awakened bonus: Increase ability: Increase Resistance by 25%
Leader Skill: Increases the Attack Speed of ally monsters in the Arena by 33%.
Sword of Promise: Attacks with a sword. [Soul Reaper] is automatically activated if the enemy dies.
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Damage +10%
Soul Reaper: Attacks an enemy and recovers HP by 30% of the inflicted damage. Becomes invincible for 1 turn if the enemy is killed. (Reusable in 5 turns)
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Cooltime Turn -1
Ragnarok: The final battle begins. Both allies and enemies lose 15% of their HP, and the enemies receive massive additional damage. (Reusable in 6 turns)
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Cooltime Turn -1
Jetzt ist die Gute, nicht allzu oft vertreten und ich hab so gar keine Ahnung, wie ich sie runen soll .. Gewalt/Energie oder Zorn/Klinge .. SPD auf Slot 2 oder doch eher Attacke .. Runen werden jetzt bis zum umfallen gefarmt ;-) .. Also immer her mit Euren Empfehlungen .. ich freu mich für jeden Tipp und sag schon mal Dankeschön im Voraus :-)
P.S.: Sie soll einen Stammplatz in der Arena bekommen.
Endlich hab ich, nach mehr als zwei Jahren, Blitze aus der L&D gehabt. Trinity, darf ich jetzt mein Eigen nennen :-)
Type: HP
Obtainable from: Scroll of Light & Darkness, Temple of Wishes
Awakened bonus: Increase ability: Increase Resistance by 25%
Leader Skill: Increases the Attack Speed of ally monsters in the Arena by 33%.
Sword of Promise: Attacks with a sword. [Soul Reaper] is automatically activated if the enemy dies.
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Damage +10%
Soul Reaper: Attacks an enemy and recovers HP by 30% of the inflicted damage. Becomes invincible for 1 turn if the enemy is killed. (Reusable in 5 turns)
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Cooltime Turn -1
Ragnarok: The final battle begins. Both allies and enemies lose 15% of their HP, and the enemies receive massive additional damage. (Reusable in 6 turns)
- Lv.2 Damage +10%
- Lv.3 Damage +10%
- Lv.4 Cooltime Turn -1
Jetzt ist die Gute, nicht allzu oft vertreten und ich hab so gar keine Ahnung, wie ich sie runen soll .. Gewalt/Energie oder Zorn/Klinge .. SPD auf Slot 2 oder doch eher Attacke .. Runen werden jetzt bis zum umfallen gefarmt ;-) .. Also immer her mit Euren Empfehlungen .. ich freu mich für jeden Tipp und sag schon mal Dankeschön im Voraus :-)
P.S.: Sie soll einen Stammplatz in der Arena bekommen.
Taor 02.15 (MS) Ethna 04.16 (Wi.S) XingZhe 05.16 (ToALS) Zaiross 29.10.16 (MS) Seara 30.10.16 (MS) Perna 17.11.16 (S) ShiHou 15.12.16 (ToALS) Jamire 15.01.17 (ToAMS) Trinity 15.01.17 (ToALD) Psamathe 10.04.17 (MS) Ariel 14.04.17 (evLS) Tiana 17.04.17 (S) Ela 20.04.17 (MS) Rakan 01.05.17 (S) Ritesh 16.08.17 (S) MoLong 17.09.17 (Ms) Jeanne 28.09.17 (F)