This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Dieses Forum ist kein offizielles Forum von com2us und wir bieten daher auch keinen Support für InGame-Account-Probleme an!!! Offizieller Support: http://m.withhive.com/customer/faq
Wenn ihr Interesse habt euch mit der Foren-Community ingame auszutauschen, so versucht es doch mal im Channel 505 :-)

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Orakel - Laima - 5*
#1
Hallo zusammen,

ich habe Laima vor einiger Zeit gezogen aber noch nicht wirklich eingesetzt, mein Dragons Team hatte für mich eine höhere Priorität. Jetzt ist es aber soweit und diese Dame bekommt die verdiente Aufmerksamkeit. Ich habe schon festgestellt, dass ihre KI nicht die beste ist. Der 3. Skill wird spät bis garnicht eingesetzt und der 2. immer auf CD gehalten. Jetzt meine Frage an euch, wie würdet Ihr sie Runen und wo seht Ihr ihre Einsatzmöglichkeiten? (Arena und GW sind klar) Ich hab Laima aktuell auf Swift/Blade SPD/CR/HP.

Stats:
Level 40 (Awakened)
HP: 12015
ATK: 714
DEF: 626
SPD: 100

Awakened bonus
Increases Accuracy by 25%.

Leader Skill: Increases the Accuracy of ally monsters by 41%.
Skill 1: Passing Time: Attack 3 times and recovers 15% of the Attack Bar each time the attack lands as a Critical Hit.
  • Lv.2 Damage +5%
  • Lv.3 Damage +10%
  • Lv.4 Damage +10%

Skill 2: Predicted Future: Attacks all enemies with an 80% chance to remove beneficial effects, inflicting Continuous Damage effects equal to the number of removed beneficial effects. (Reusable in 4 turns)
  • Lv.2 Damage +10%
  • Lv.3 Damage +10%
  • Lv.4 Damage +10%
  • Lv.5 Harmful Effect Rate +10%
  • Lv.6 Cooltime Turn -1

Skill 3: Start and End: Removes the harmful effect on all allies, makes them invincible for 1 turn and recovers their HP 15% each for 3 turns. (Reusable in 6 turns)
  • Lv.2 Cooltime Turn -1
  • Lv.3 Cooltime Turn -1

swarfarm - aktualisiert 17.08.2017
Zitieren
Thanks given by:


Nachrichten in diesem Thema
Orakel - Laima - 5* - von zoot - 20.01.2016, 17:45
RE: Oracle - Laima - 5* - von thomsn - 20.01.2016, 18:01
RE: Oracle - Laima - 5* - von Neo-Silver - 20.01.2016, 19:36
RE: Oracle - Laima - 5* - von zoot - 21.01.2016, 16:59

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste