Hallo alle zusammen,
habe die kleine nette Dame gezogen und ich frage mich wie ich sie runen soll...
Und in welchen Bereichen die zu gebrauchen ist...:
Type: HP
Awakened bonus: Increase ability: Increases Accuracy by 25%
Leader Skill: Increases the Critical Rate of ally monsters with Light attribute by 38%.
Help Me, Teddy: (380%)
Summons a teddy bear to attack the enemy. This attack has a 25% chance to forcibly put the enemy to sleep for 1 turn. Acquires another turn if the enemy falls asleep.
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Harmful Effect Rate +5%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Damage +10%
Toy Knight: (340%)
Summons a doll knight and attacks all enemies, stunning them for 1 turn with a 50% chance. (Reusable in 3 turns)
Lv.2 Damage +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Damage +10%
Lv.5 Harmful Effect Rate +10%
Light Guardian Angel: (75%+5%) x3
Attacks all enemies 3 times to inflict damage that increases accordingly to your MAX HP and decreases the target's Attack Power for 3 turns with a 40% chance each. Afterwards, increases the Defense of all allies for 3 turns additionally. (Reusable in 5 turns)
Lv.2 Damage +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Harmful Effect Rate +10%
Lv.5 Cooltime Turn -1
Vorschlag:
Qual+ xy
Hp cdmg Hp
Cr min. 62 ...
(Falls man die auf dd spielt)
Oder halt vio gleiche Prinzip wie oben
Wäre cool wenn jemand eine Idee hätte
Beste Grüße
Key
Falls ein Thread offen ist was ich allerdings trotz such Funktion nicht gefunden habe dann tut es mir leid und würde mich freuen, wenn ihr es mitteilen könntet
Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk
habe die kleine nette Dame gezogen und ich frage mich wie ich sie runen soll...
Und in welchen Bereichen die zu gebrauchen ist...:
Type: HP
Awakened bonus: Increase ability: Increases Accuracy by 25%
Leader Skill: Increases the Critical Rate of ally monsters with Light attribute by 38%.
Help Me, Teddy: (380%)
Summons a teddy bear to attack the enemy. This attack has a 25% chance to forcibly put the enemy to sleep for 1 turn. Acquires another turn if the enemy falls asleep.
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Harmful Effect Rate +5%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Damage +10%
Toy Knight: (340%)
Summons a doll knight and attacks all enemies, stunning them for 1 turn with a 50% chance. (Reusable in 3 turns)
Lv.2 Damage +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Damage +10%
Lv.5 Harmful Effect Rate +10%
Light Guardian Angel: (75%+5%) x3
Attacks all enemies 3 times to inflict damage that increases accordingly to your MAX HP and decreases the target's Attack Power for 3 turns with a 40% chance each. Afterwards, increases the Defense of all allies for 3 turns additionally. (Reusable in 5 turns)
Lv.2 Damage +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Harmful Effect Rate +10%
Lv.5 Cooltime Turn -1
Vorschlag:
Qual+ xy
Hp cdmg Hp
Cr min. 62 ...
(Falls man die auf dd spielt)
Oder halt vio gleiche Prinzip wie oben
Wäre cool wenn jemand eine Idee hätte
Beste Grüße
Key
Falls ein Thread offen ist was ich allerdings trotz such Funktion nicht gefunden habe dann tut es mir leid und würde mich freuen, wenn ihr es mitteilen könntet
Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk