Summoners War Fan Forum

Normale Version: Next Stage Com2Us (Rift of World, World Boss etc.)
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http://event.com2us.com/ci/2015/11/sw_pre/event/eng
Dachte mir das Ganze wäre eine News wert. Wink

Neuer Content, wohoo!
Sieht interessant aus, sieht für mich so aus, als würde die Story weiter gesponnen.
https://www.reddit.com/r/summonerswar/co...broadcast/
Live Stream aus Korea - gerade Live!

Bisherige News:
- Rift of Worlds
- World Boss Fights (wie in Heroes War)

Edit1:
Es scheint als würde der Rift of Worlds eine Art Gruppen Raid werden - mit Gilde oder Leuten aus der Freundesliste.

Edit2:
Das Video vom Riss der Welten zeigt 3 Spieler die zusammen gegen den Boss (Hydra) kämpfen und jeweils eine Belohnung kriegen.

Edit3:
Als Reward vom Riss gibt es einen Grindstone der die Rune um noch einen Wert weiter erhöht.
Oder einen der ein Attribut (Sub) der Rune verändert.
Wird aber Beschränkungen geben damit die Balance erhalten bleibt.

Edit4:
Cosmetische Items (Neue Kostüme für Monster) werden eingeführt.

Edit5:
Pläne für 2016
Real Time Based Arena
Arena Modus mit nur Nat3* oder niedriger.
(21.11.2015, 10:47)Neo-Silver schrieb: [ -> ]https://www.reddit.com/r/summonerswar/co...broadcast/
Live Stream aus Korea - gerade Live!

Bisherige News:
- Rift of Worlds
- World Boss Fights (wie in Heroes War)

Edit1:
Es scheint als würde der Rift of Worlds eine Art Gruppen Raid werden  - mit Gilde oder Leuten aus der Freundesliste.

Edit2:
Das Video vom Riss der Welten zeigt 3 Spieler die zusammen gegen den Boss (Hydra) kämpfen und jeweils eine Belohnung kriegen.

Edit3:
Als Reward vom Riss gibt es einen Grindstone der die Rune um noch einen Wert weiter erhöht.
Oder einen der ein Attribut (Sub) der Rune verändert.
Wird aber Beschränkungen geben damit die Balance erhalten bleibt.

Edit4:
Cosmetische Items (Neue Kostüme für Monster) werden eingeführt.

Edit5:
Pläne für 2016
Real Time Based Arena
Arena Modus mit nur Nat3* oder niedriger.

Klingt sehr interessant!

Wurde auch etwas über das Datum gesagt? Kommt es tatsächlich schon morgen?
Zitat:World Boss

It respawns 6hrs after being defeated (presumably independent for each server).
You pick 20 mons to use, and they fight on auto
Either the summoner must be lvl 30 to start participating in the battle and can do so once per day, or only lvl 30+ mons can be selected for the battle and each mon can only be used once per day; not sure which. (They said something like "lvl 30 monsters can participate once per day" which, knowing their penchant for mistranslation, could've meant either one. I'm guessing the former.)
You'll receive a ranking based on the damage you deal. SSS > A > B > C > F
Your ranking determines the quality and quantity of your reward; SSS gets 8 items.
Rewards can include Devilmon, L&D scrolls, and Legendary scrolls (all of which are quite rare), and also Mystical scrolls, Mana, Essences, and possibly more.
They wanted to ensure the World Boss wouldn't be stressful, and that you would be rewarded as you progress in the game and your team of mons gradually grows.

Rift of Worlds - Raids

Team of three summoners, 6 mons each
Auto-battle mandatory
Each summoner hits a separate dragon head, which have separate attack bars but share a common health bar
Your leader bonuses will be shared with your teammates
Likewise, harmful effects on one head will affect the other two heads as well. As such, debuffs are important!
Frontline/backline - mons in the frontline get focused and take more damage than those on the backline. The more and the tankier mons in the frontline, the less damage the backline will take. Frontline/backline have four slots each, so you have some choice in 4/2 vs 3/3 vs 2/4.
Damage from each player is ranked in real-time during the battle ** They did not say whether or not your damage ranking affects your rewards.
Sliding left/right shows you the battle of your allies
You can see each others proposed teams while setting up, and can see individual information on a specific ally mon including rune builds. You'll also have a chatroom for your party to coordinate. (This way you can ensure you have the various debuff bases covered.)

Enchantment & Raids Rewards

Raids rewards include Enchantment materials
Grindstone - lets you boost your runes' substats
Gem that lets you change a rune's substat, including some stats that you haven't seen before
There will be a dev note on Enchantment in the future for more detailed discussion
Enchantment is supposed to help you get those perfect runes that late-game players are hunting for

Transmogrification

Cosmetic changes to the way monsters look
No effect on a mon's stats or skills
Different versions will be released over time, not all at once
This will include the option to revert an awakened monster to its unawakened appearance.

Timing and 2016 Plans:

This update should go out sometime in December.
There will be more to the Rift of Worlds than just this
There will be 5 dungeons in the Rift of Worlds, one for each attribute. (not sure if on initial release or to be added later)
Next year, there will be an arena renewal
Arena will become
Real time
Cross-server, or have cross-server options
Possibly an option for mons no higher than 3*

Im Dezember wird es rauskommen!
Hier noch die original Präsentation - zum Teil mit englischen Untertiteln
https://www.youtube.com/watch?v=YTuoWevVCzY
Hier noch nen Video zu dem Kampf gegen den Hydra-Drachen
https://www.youtube.com/watch?v=Z_HqAbBX5ME
Sieht schon alles sehr cool aus. Bin mal auf die Ausführung gespannt
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