Summoners War Fan Forum

Normale Version: Harfenmagierin - Celia - 5*
Sie sehen gerade eine vereinfachte Darstellung unserer Inhalte. Normale Ansicht mit richtiger Formatierung.
Leader Skill: Increases the Accuracy of ally monsters in the Arena by 48%.

Skill 1: Tempting Dream [((Spd + 60) / 0.5)%]
: Attacks the enemy target to absorb the Attack Bar by 15% with a 30% chance and puts the enemy to sleep for 1 turn with a 10% chance. The damage increases accordingly to your Attack Speed.
  • Lv.2 Damage +5%
  • Lv.3 Harmful Effect Rate +5%
  • Lv.4 Damage +5%
  • Lv.5 Harmful Effect Rate +5%
  • Lv.6 Damage +10%
  • Lv.7 Harmful Effect Rate +10%

Skill 2: Nightmare Melody
: Puts all enemies to sleep for 1 turn and inflicts Continuous Damage for 2 turns with a 50% chance, each. (Reusable in 4 turns)
  • Lv.2 Harmful Effect Rate +5%
  • Lv.3 Harmful Effect Rate +10%
  • Lv.4 Harmful Effect Rate +10%
  • Lv.5 Cooltime -1 Turn

Skill 3: Dreamy Leader (Passive): 
Removes a random beneficial effect granted on the enemy every turn and puts the enemy to sleep for 1 turn when the beneficial effect is successfully removed. [Automatic Effect]

Werte erweckt:
SPD 113
CRI RATE% 15
CRI DMG% 50
RES% 15
ACC% 0

Ich setze sie zur Zeit hauptsächlich für die Arena/GW ein und habe sie Tempo/Focus (Spd/hp/hp) gerunt.
Rennt mit ca 32k hp, 230spd und 80%acc rum und läuft sehr gut gegen buffteams.
Denke mit gewalt wäre sie vlt besser aber da happerts an den runen oder was denkt ihr?
In was für Teams könnte sie passen?
Denkt ihr man kann sie für PvE auch gut gebrauchen?
Tempo ist als Ansatz gut!

Pass auf, dass sie nicht zum Lushen 1-Hit wird. Allgemein empfielt sich eine Wille Runung, sonst kann man Sie z.B. durch einen Leo "übergehen"

Ich würde Sie Tempo/Wille - spd/hp/hp - 36k hp, max spd ~ 50 acc runen.