18.02.2016, 14:13
Leader Skill (Awakened): Increases the Attack Power of ally monsters with Light attribute by 35%.
Magic Arrow (Light)
345% Magic Arrow: Attacks the enemy with a magical arrow which casts various harmful effects according to the attribute relation between you and the enemy. The damage of this effect increases by 15% for each harmful effect on the enemy.
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Damage +5%
Lv.5 Damage +5%
Lv.6 Damage +10%
Light Arrow (Light)
(200+ Spdx2.35)% Light Arrow: Attacks with an arrow that's lightning fast. The damage increases according to Attack Speed. (Reusable in 3 turns)
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Damage +5%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Cooltime Turn -1
Critical Arrow
705% Critial Arrow: Attacks the enemy with a powerful magic arrow. This attack has a 60% chance to stun the enemy and decrease the target's Defense for 2 turns with each attack. (Reusable in 5 turns)
Lv.2 Harmful Effect Rate +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Harmful Effect Rate +10%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Harmful Effect Rate +20%
Lv.7 Cooltime Turn -1
Stats Lvl 40:
HP 10380
ATK 878
DEF 406
So, mir ist bisschen langweilig und ich suche ein "Fun"-Projekt. Habe Chris aus der ToA LD gezogen und mir mal genauer angeschaut.
Hier noch zum ersten Skill:
The harmful effects that Skill 1 Magic Arrow casts are as follows:
Attribute advantage = Decrease Defense for 2 turns
Equal attribute advantage = Weaken Attack for 2 turn
Attribute disadvantage = Sleep for 1 turns
Was mir positiv auffällt:
+ Critrate beim erwecken
+ 878 Base ATK
+ 700% Multipier auf dem 3. Skill
+ kurze Cooldowns
+ easy zu skillen
+ skaliert mit SPD, kommt mir entgegen da ich nur SPD DDs spiele
+ kein Element Nachteil
Runen würde ich sie Vio / Will oder Vio / Broken, da ich sie sowieso mit Bernard und Galleon im GK spielen werde glaube ich nicht das ich Wille Runen brauche da ich sowieso als erster dran bin.
Leider finde ich kaum was dazu im Netz und bin mir unsicher ob ich hier was übersehe, aber eigtl. ist das doch ein super Nuker?! Wo und wie wüdet ihr ihn / sie einsetzen?
Magic Arrow (Light)
345% Magic Arrow: Attacks the enemy with a magical arrow which casts various harmful effects according to the attribute relation between you and the enemy. The damage of this effect increases by 15% for each harmful effect on the enemy.
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Damage +5%
Lv.5 Damage +5%
Lv.6 Damage +10%
Light Arrow (Light)
(200+ Spdx2.35)% Light Arrow: Attacks with an arrow that's lightning fast. The damage increases according to Attack Speed. (Reusable in 3 turns)
Lv.2 Damage +5%
Lv.3 Damage +5%
Lv.4 Damage +5%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Cooltime Turn -1
Critical Arrow
705% Critial Arrow: Attacks the enemy with a powerful magic arrow. This attack has a 60% chance to stun the enemy and decrease the target's Defense for 2 turns with each attack. (Reusable in 5 turns)
Lv.2 Harmful Effect Rate +10%
Lv.3 Damage +10%
Lv.4 Harmful Effect Rate +10%
Lv.5 Damage +10%
Lv.6 Harmful Effect Rate +20%
Lv.7 Cooltime Turn -1
Stats Lvl 40:
HP 10380
ATK 878
DEF 406
So, mir ist bisschen langweilig und ich suche ein "Fun"-Projekt. Habe Chris aus der ToA LD gezogen und mir mal genauer angeschaut.
Hier noch zum ersten Skill:
The harmful effects that Skill 1 Magic Arrow casts are as follows:
Attribute advantage = Decrease Defense for 2 turns
Equal attribute advantage = Weaken Attack for 2 turn
Attribute disadvantage = Sleep for 1 turns
Was mir positiv auffällt:
+ Critrate beim erwecken
+ 878 Base ATK
+ 700% Multipier auf dem 3. Skill
+ kurze Cooldowns
+ easy zu skillen
+ skaliert mit SPD, kommt mir entgegen da ich nur SPD DDs spiele
+ kein Element Nachteil
Runen würde ich sie Vio / Will oder Vio / Broken, da ich sie sowieso mit Bernard und Galleon im GK spielen werde glaube ich nicht das ich Wille Runen brauche da ich sowieso als erster dran bin.
Leider finde ich kaum was dazu im Netz und bin mir unsicher ob ich hier was übersehe, aber eigtl. ist das doch ein super Nuker?! Wo und wie wüdet ihr ihn / sie einsetzen?